Jak zamawiać?

  1. Przejrzyj naszą ofertę. Wybierz stronę internetową odpowiednią dla Twojej branży.
  2. Zdecyduj, czy lepsza dla Ciebie będzie strona oparta o HTML czy CMS WordPress. Jeśli nie potrzebujesz samodzielnie aktualizować strony, wariant HTML będzie optymalnym rozwiązaniem. Jeśli planujesz samodzielnie rozwijać swoją stronę www, dodawać nowe zakładki, publikować nowe treści, wówczas lepszym rozwiązaniem może okazać się wariant strony oparty na CMS WordPress. Otrzymujesz wówczas dane do panelu administracyjnego i możesz samodzielnie zarządzać stroną. Pamiętaj, nawet, gdy wybierzesz wariant HTML to istnieje możliwość rozbudowy strony o nowe treści a nawet nowe zakładki w przyszłości. Jednak w tym przypadku zmian może dokonać osoba ze znajomością HTML. Nasi specjaliści chętnie pomagają naszym Klientom w rozwijaniu ich stron internetowych.
  3. Wybraną stronę dodaj do koszyka. Przejdź cały proces zakupowy. Po opłaceniu zamówienia otrzymasz od nas wiadomość, w której znajdziesz instrukcję dotyczącą przygotowania treści. Podpowiadamy jakie treści, o jakiej liczbie znaków należy przygotować w określonych modułach. Przygotowane treści przesyłasz w mailu zwrotnym w pliku doc, który otrzymasz od nas.
  4. W mailu zapytamy także o to, czy posiadasz własne logo oraz domenę. Jeśli tak, prosimy o przesłanie logo oraz danych niezbędnych do konfiguracji domeny
  5. Przygotowaną stronę publikujemy pod tymczasowym adresem www. Po akceptacji umieszczamy ją na serwerze.
  6. Jeśli wybrany wariant do WordPress, otrzymasz od nas dane do panelu administratora witryny
  7. Nasza firma przechowuje kopię Twojej strony. Udzielamy dwuletniej gwarancji na poprawne jej funkcjonowanie.